Універсальний тур-ендуро Tenere 700 World Raid, на якому легко їздити, як по асфальту, так і по бездоріжжю, дозволить вам відкрити найвіддаленіші куточки нашої планети, зануритися в справжній Adventure та дізнатися, що знаходиться За Наступним Горизонтом. Чим відрізняється від звичайної Tenere 700, дивіться у нашому відео-огляді.
Ténéré 700 World Raid оснащений подвійним 23-літровим паливним баком, що забезпечує запас ходу до 500 км. Він розташований низько на шасі, що централізує масу для маневреності. Найвища частина бака розташована набагато нижче ніж на Ténéré 700, що забезпечує плавний перехід між передньою частиною сидіння і баком для полегшення мобільності водія.
Ця конструкція дозволяє райдеру рухатися вперед і назад з мінімальними зусиллями при переміщенні ваги тіла, щоб зберегти контроль на бездоріжжі, а нова ергономіка підходить як сидячому, так і стоячому положенню при їзді.
Конструкція нового сидіння, що складається з двох частин, дозволяє легко зняти задню частину, щоб встановити аксесуари, такі як багажник, якісні матеріали забезпечують надійну, але комфортну їзду.
5-дюймовий кольоровий TFT-дисплей пропонує вам три різні дизайни - від сучасного цифрового до більш традиційного - а також екран з лічильниками зворотного відліку шляху. Система CCU взаємодіє з програмою MyRide, тому текстові повідомлення та оповіщення про вхідні дзвінки відображаються на екрані, дозволяючи вам завжди залишатися на зв'язку.
Компактний і легкий рульовий демпфер Öhlins, встановлений за верхньою траверсою, забезпечує додаткову впевненість в умовах тяжкого бездоріжжя. 18 налаштувань демпфування дозволяють вибрати потрібний рівень чутливості та зворотнього зв'язку.
Короб повітряного фільтру Ténéré 700 World Raid перероблено під екстремальні умови бездоріжжя, для яких і створений цей мотоцикл. Він має той же об’єм, що й у моделі Ténéré 700, але направлений уперед повітрозабірник запобігає потраплянню пилу та сміття з-під заднього колеса.
3-режимна система ABS з перемикачем дає змогу вибрати, як мотоцикл вестиме себе на різних поверхнях. Режим 1 (повне включення, ABS на обидва колеса) — законна вимога на дорогах загального користування. Режим 2 (включено ABS на передньому колесі, а на задньому вимкнено) забезпечує додаткову стійкість на гравійній дорозі. Режим 3 (повне відключення) забезпечує повну керованість при їзді по бруду.
Для кращої керованості на бездоріжжі та простоти керування Ténéré 700 World Raid оснащений 43-міліметровою передньою вилкою KYB із подовженим ходом 230 мм, що забезпечує повне регулювання попереднього натягу пружини та демпфування стискання/відбою, даючи змогу налаштувати їх під різні навантаження, рельєфи та швидкість.
Задня підвіска оснащена новою важільною системою і новим заднім амортизатором із додатковим резервуаром і алюмінієвим корпусом, що забезпечує стабільне демпфування.
Великий відбійник гарантує надійне керування на складній місцевості. Новий амортизатор World Raid забезпечує хід задньої підвіски в 220 мм — на 20 мм більше, ніж у Ténéré 700.
Випробувавши 2-циліндровий двигун EU5 CP2 об’ємом 689 куб. см із колінчастим валом, повернутим на 270°, ви зрозумієте, чому це один з найуспішніших двигунів Yamaha.
Потужний лінійний крутний момент забезпечує ефективність і керованість на бездоріжжі, а економічність, компактність і мала вага роблять його ідеальним мотоциклом для пригод.
Головна передача | Ланцюг |
---|---|
Трансмісія | Постійного зачеплення |
Система змащування | Мокрый картер |
Система запуску | Електростартер |
Запалювання | Транзисторне TCI |
Двигун | 4-клапанний, 4-тактний, з рідинним охолодженням, DOHC |
Споряджена маса (включаючи повну заправку маслом і паливом), кг | 220 |
Кількість циліндрів | 2 |
Об'єм двигуна (см.куб.) | 689 |
Потужність двигуна (к.с.) | 74,8 |
Витрати пального, л/100 км | 4,3/100 |
Максимальний крутний момент, Нм | 68 Нм при 6500 об/хв |
Передні гальма | Гідравлічний дводисковий |
---|---|
Задні гальма | Гідравлічний однодисковий |
Тип рами | Дуплексна |
Система задньої підвіски | Маятникова |
Система передньої підвіски | Телескопічна вилка |
Хід передньої підвіски (мм) | 230 |
Хід задньої підвіски (мм) | 220 |
Передня шина | 90/90 - 21 M/C 54V |
Задня шина | 150/70 R 18 M/C 70V M+S |
Тип | Мотоцикли |
---|---|
Висота, см | 14,9 |
Довжина, см | 23,7 |
Ширина, см | 9,05 |
Колiсна база, см | 15,95 |
Об'єм паливного бака, л | 23 |
Мінімальний дорожній просвіт, мм | 250 |
Висота сидіння | 890 мм |
Об’єм масляного бака, л | 3 |
Для входу в кабінет введіть ел. пошту або телефон та отримайте код авторизації.
До вашого облікового запису прив'язаний номер телефону, який не є номером українських операторів, відправка на цей номер неможлива
Ви можете скористатися функціоналом із заміни номеру телефона
Для цього натисніть на кнопку нижче
Некоректна адреса електронної пошти
Не отримали код? Надіслати код повторно